24 Temmuz 2009 Cuma

yaşamı sevmek için şehir gerekmiyo

meslek bilmekte iyi bişey deyil ben dikiş nakışı bılırdim gelin oluncada biliyodum anamın evinde brakıp gelmedim ::(ama bin pişman oldum eline kumaşı tutan bana geldi ilk seneler çcuk yoktu yaptım işlerini ama çocuklar oldu devam edemiyeceyimi kestirdim ne yapsam çare aramaya başladım ücretli olsa oooooooooo bayılırdım ne ücreti birde ben borçlu çıkıyodum fermuar makara derken ceptende gidiyodu
zaten aldığımız askari ücret,neyime yetecek onu düşündükleri yok işleri görülsünde ne şekilde olursa olsun
iş bana düşmüştü imza topladım gittim halk eyitime derdimi anlattım bana bir dikiş hocası ile nakış hocası dedim anında kabul edip gönderdiler bende dikişten kurtuldum hepsının evinde dikiş bilen nakış bilen gelinleri olmuştu artık ohhhhhhhhhh dedim rahatladım aradan 10 yıl geçince yine yeniliyom tekrar hoca istiyom gönderiyolar valla.hiç boş durmuyom .yatağa gidince düşünüyom ne yapabilirim diye bi bakmışın sabah önüme çıkmış yapacam hemencecik sıvıyom kol cağızımı girişiyom işe mesela yardım edilecek birimi var hemen yolunu bulup işini görüveriyom
iyimi
geldiğim muhit azcık yobazdı bir nebze düzelme var gittiğiniz yerlere bişeyler katmaya uğraşın lütfen boş boş oturmayın tabiki boşlukta yaşıyanlar için diyom
çalışanlar için deyil
boş kadınlar var arada gün gün dolaşır boş laklaklarla günleri geçiyo ömür bitiyo haberleri yok zavallıların
dakıkanı bile boş geçirme kardeşim lütfen verici olalım varsa verelim boş kovanı deyil
dolu varsa verelim.bir ağaç dik sebzeyle uğraş iş kadını olamadım diye hayıflanma verici olunca mutlu olursun
mesela bana kaç kişi allah razı olsun senden deyip teşk geliyo neden bişeyler kattımki ben iş kadını deyilim diye oturmadım ücretsiz çalıştım etrafıma iyilik saldım bir kişi huyunu değiştirdiyse ne mutlu bana
bununla mutlu oldum bulunduğum yer küçük bir köy ama orayada katkıda bulunacan etrafını görecen kimde var kimde yok
aklı olmıyanada akıl sokmaya çalışacan brakmıycan peşini canına okuyacan
bak nasılmış öğrenmek
yanı bir şeyden yılmıycan bak beni hiç pc yle tanıştırmadılar kendim giriştim öğrenmeye ve öğrendim bak nasıl yazabiliyom okusaymışım ne olurmuşum allah bilir böyle olmazdım onu biliyom bi yerlerde olurdum ama burda deyil tabiki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya