25 Temmuz 2009 Cumartesi

55 sayısından vayahut plakasından nefret ediyom

çünkü bir gün bizi ezip doğrıyacaktı bu anlatacağım gerçekten başıma gelen yaşadığım olay
hem güvendiğimiz askeriyedeki asalaktan bahsedecem
her meslekte var ama askeriyede şok oldum bir 100 lira için koca askeriyeyi benim gözümde lekeledi
yolcuyduk arabamızla oğlum kızım ve ben bana araba tutar yavaş olarak geliyoruz aman allahım üstümüze bir jip nasıl suratla geldi bilemezssınız biz uçuruma yuvarlanacağımız zaman ani bir hareketle oğlum kırdı tam uçurumun kenarında kaldık bu arada bize vurmasıyla araba kaydı şimdi bile o anı yaşıyom 55 plakalı serseriler peşindede jandarma kovalıyomuş meyer bize vurdu yakalandı ama o arada biz 100 de 100 haklıyken beraber karakola giderken yarı yolda onlar ve jandarma döndü ben iki çocuğumun kurtulmuş olmasına şükür ederken ceza almama peşindeymişler kara kola gelince yarma gibi adamla komutanı ele almışlar rapor bize karşı yazılmış çizilmiş
ben bunun cezasında deyildim o it kara kol komutanının yaptığı bir kuruşluk menfaat türkiye askeriyesini lekelemektir yemin ediyolar askeriyeye girerken
okadar nefret doluyumki onlara devlet gereken cezayı vermesini isterdim tabiki sonradan kendime geldim o itlere bi kaç kelime söyledim işallah onlara o ahım olmuştur
allah bi bana dünyada iken görseydim bana akşam olmuştu okadar korktumki birde baktım dışarda bizi bekliyolar genç bir kız ve genç bir oğlum vardı ormanlık arazıde evimize dönecektik onlardan her şey beklerdim kokumdan yola yarım saat sonra çıktım çünkü güvenecem bir dal yoktu komutan itin tekiydi başta başka kime güveneceno zamanla bütün askeriyedekiler öyle zanediyodum bizim ilçeye bir komutan geldi okadar dürüst insandıki
anlatamam böylelerini asmak lazım bir daha rüşvet yemesinler bütün meslekler için geçerli
hala kızgın ve öfkeliyim türkiyemde bu asalaklar temizlenmeli
temizlenmeli atatürk gelmeli pisliklerden arındırmalı türkiyemiiii
bunları yazarken aynen yeni olmuş gibi ağlıyorum üzüntümden nasıl olabilir menfaatinde bişey olsa 100 liracık bizde zavallı yanındaki er geldi bana teyzeciyim rapor size karşı oldu
benim dediğimi söylemeyin burda bişeyler döndü dedi o zaman farkettim ama geceyi bulmuş yola gidecem uğraşamadım taraklı mevkiinden ve 55 plakadan nefret ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya