24 Temmuz 2009 Cuma

buda ikinci

bir gece etrafımdakı kuzenlere dedimki annem hayırlı gecelerde dua etmek makbulmuş gelin bu gece kadir gecesi dua edelim dedim onlarda allah razı olsun kabul ettiler içlerinde birde arkadaşım vardı o daha bekardı ben evli iki çocuğum bizim eve toplandık ne aklımıza geliyosa yapıyoz 100 rekat namaz kılmak kuran okumak tesbih çekmek baktık saat 3 e gelmiş suyumuzda bitmiş öyle arkadaş evimizde sıcak su soğuk su akmıyo su tarlanın ortasın da bir musluk var mahalle ordan alıyo muhtar çok akıllı olduğu için yanlız bu mahalleye tek bir musluk oda tarlanın ortasında vermişbizde toplu halde gittik suyun başına su dolduruyoz 6 kişi varız bir bajktımkı gökte biri uçuyo şimdi bile tüylerim diken diken oldu arkasından bir işik anlatamam şokum geçince tabiki ayy diye bağırmışız görmiyenler bize sordular ne oldu kuzenlerim benden küçüktü biri dediki kuş uçtu öbürü kuş deyildi başka bişeydi diye tartıştılar ben gördüğümü hatırlıyom bir insan uçuyodu ve işikla gitti komşunun kapısında su kuyusu vardı oraya oturdu sabah olunca eşime anlattım tabiki hayal gördün diye alay etti o zaman gençlıkti şimdi öyle demiyo o gün babama gittim baba ben böyle bişey gördüm ne olabilir deyince bana komşunun eşi kuyuya düşüp öldü kızım o kişi boş biri deyildi sen onu evine gelirken gördün hayal deyil gerçek kızım dedi ve ben o günden sonra o kuyu benim için fehmi amca oldu
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya