28 Temmuz 2009 Salı

benim kıymetli yuvam

evimi çok seviyorum benim için deyeri biçilmiyen bir mekan çünkü beden gücümüzle yaptığımız bir yuva eşimle canla başla uğraşımız kıymeti biçilemez tabiki bizim için yarın göçünce geride kalanlar kıymetini bilirlermi bilin mez.çok uğraş verdik didindik edibndik eşim çok emek vermiştis ustada oldu amele demirci eletrikçi sucu o şekilde evimiz meydana geldi kendi emeğimiz olduğu için çok kıymetliçok güzşöyle yeşile bakınca sanki yalancı cennet
deliliğimle sakınliğimle hayat çok güzel yaşamak çok güzel eyer çocuklar bu yazımı okuyolarsa annemiz evliyamı oldu neee deyip dalga geçecekler ama insanın sakin halde olabiliyo biraz sert gibi mizacım var her zaman pazıtıfımdır ama delilik anımda olmuyo deyil allah korusun kimse deliliğime rastlamasın.öyle gerçek delilik deyil ya çocuk la çocuk oluyom büyükle büyük daha çok gençler arkadaşım evin önü akşam üzeri genç dolar bende onlar gibi eyleniyom iyimi mucıze olsun genç olayım daha başka koşullarda yaşamaya uğraşırdım valla böyle teslimiyet göstermezdim
tam deli olurdum şükür allahıma böyle bir imkan yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya