19 Temmuz 2009 Pazar

günlüğüm

islam aleminin kandılını kutlar affve mağfıret dilerim sağlıklı olun
böyle bir günde hiç negatif bir şey aklıma gelmiyo ama negatıfleri sıralamak istiyodum beceremedim
bu gün kızımı yolculadım hayırlı yolculuklar güle güle gitsin güle güle gelsin
çocuklarımın biri bekar çalışıyo tabiki hasretlik var bende
sık sık gelemiyo bende hasretlik çekiyom iki kızım ın hasretlığı oluyo sağlıklı olsunlar ne yapım oğlum yanımda şükürler olsun güzel evletlar güzel torunlar iyi bir eş şükürler olsun sana yarab
hayatımda mcerasız bir günüm geçmedi galiba
bekarlığım acayıp geçti evliliğim ise tersi akla kara
gibi
tam tersi
kendime bile inanmıyarak ömürü bitirdim
kavaklı dere ve kızılayda bekarlığını geçiren biri öyle bir evlilik yapıyoki tam tersi mini etekler yerine tesettüre dönüşüm
acayıp oldu etrafım için
şaşırdılar ilk yıllar sonra alışıldı şimdi kızlarıma söyleyip duruyolar büyük kızım olabilir sonuca bakın küçüğü ise bak anne nasılmışın bende yapabilirim diyor
sorarsanız evlilik hayatımdan çok memnunum
beyimin baskısı hiç yoktu kendi seçimim ama içimde annemin beni okutmadığı kını içimde yaşattım
beni okuldan aldı babam yazdırdı annem çekti aldı şimdi düşünüyom babam güçlü görünüyodu ama annem onun gücünü yok ediyodu bu yaşıma kadar annemi zavallı ezilen biri olarak görüyodum ama meyerse babam eziliyomuş sessız hatundan
sessız insanların ne kadar bencil olduklarını anlamış bulunuyorum gürliyen dereden zarar gelmez sessiz nehir insanı yutarr
allah korusun
annem ölecek derken babam sizlere ömür biz hala annem ölecek diye endişedeyiz kendimiz geldik artık olgun yaşa
annem 120 yaşına kadar yaşıyacam diyo ben endişe edincede sana ne oluyo ben yaşıycam diyom sen endişe ediyon diye soruyo
benim endişem biz ölürsek sana kimler bakacak diye endişeleniyom dedimki aaaaaa o hiç aklıma gelmedi cevabı bu oldu
98 yaşında annem
onun duasını almaktan başka ne yapabilirizki
çok komik bir hatun benim anam
hayatındaki bütün insanları tanır yanlız çocuklarını tanımaz
üç kayıtçının tekianacımm ilgiyi hep kendinde olsun istiyo bir çocuk o artık
bizde bir gün öyle olacakmıyız yoksa illete yakalanıp gidecekmiyiz bilemeyiz yaradan bilir artık
şuraya bakın ne kadar berrak temiz hava yarabimmmmmmmm sana şükürler olsunnnn
tertemiz bir dünyayı seyrettiriyon
iyiki bu siteyi bulmuşum
şimdi hayatımı anlatacam
sana kafan şişmesin
bir aile baba kardeşinin oğlunu okutmak için alıyo yanına evdede bir kız birde erkek çocuğu var
erkek çocuk küçük anasıyla yatardı baba kardeşinin oğlunu getirince gözü kalır diye oğlunu yanından uzaklaştırıyo
o şekilde anne evlatlarından ayırmadan büyütüyo yetimi
okullar bitti yetiştiler tabiki
baba el koyuyor evliliklerine ve ben verdim gitti deniliyo genç kız ağlıyosada kıyamet koparıyosada intihar etmeye çalıştıysada evlendiriliyo
hayalleri olan genç kız babasının çıkıp şehre döndüğü terk ettikleri köylerine bu kızı gelin olarak gönderiyor
iki yıl o kız istifra ede ede yaşıyo
kimden olacak eşinden kokusundan o günleri anlatırken şimdi bile göz yaşını tutamayıp seller gibi dökülüyo
köyde etrafına kendini sevdiriyo ama kendi içindeki insanı yaşayamıyo başka bir kişilikle ömrünü geçiriyoçok özgürlük düşkünü birisiydi şimdi kendini bile tanımıyo bu yaşta isyanları yaşıyo
yaşıyamadığı günlerin acısını çıkarır gibi eşine eziyet etmeye başladı sanki suç onun
iyi olan şey 3 evladımın çok harika olmaları
eşim sabırla kendini bana sevdirmesi
sana teşekkür ederim canım iyiki varsın
sağlık versin
insan olarak çok mükemmel biri sorumluluk sahibi anaç bir kişilik sahibi kimseye muhtaç brakmıyarak yaşatabildiğine göre iradeli bir insan
banada kendini sevdirdişimdi çocuklarımla eşimle ailemle onur duyuyorum
şimdiki gençlere baksan eletrik alamadım brak gitsin kaç tanesini gönderecen düşün biraz ödün verin bir birinizede geçinin bütün gençler duyun

çoluk çocuğumuzada iyi geçinmeler
işte hayatım böyle başladı ve düşünün hele bu evlilikte neler yaşantı devamı yarın iyi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya