19 Kasım 2009 Perşembe

şimdide büyük kızım sakın sessiz ahlak bakımından üç evladımın üçünüde taktir ediyom bu devirde böyle bir ahlak sahibi olmak her yğıdın harcı deyil canım kızım beni dinledi annem daha iyi karar verir diye evlendi okulu bitirdi mezun oldu haftasında düğününü yaptık allah küçüğümede damadım gibi sağlıklı ahlak sahibi bir eş versin yaradan ben onu yenip evlendiremedim çünkü onun büyükleride ayağa kalktı daha erken vakti gelince evlenir çocuklar ben gidiciyim siz ne zaman kardeşinizi evlendireceyiniz soruyom ablası ne düşünüyon akıl versene ben sana akıl vermiştim kızım bak namazında nıyazında allahı bilen biri evlen demiştim hadi kardeşine akıl ver ölürsem gözüm açık gitmesin torunlarımı görmek istiyom hadi kızımkardeşine bi akıl ver kuzenler yakın yaşlarda olsunlar dünya bitiyo kardeşininde murvetini göreyim .bak bu lafın karşılığını veriyosun gibi geldi anneeeeeeeeeee murfet hocanın gelini görmek istiyosan git gör dedin gibi geldi bana haklımıyımmm deli kız sağlıcakla kal esen kal torunlarımı öperimmmmm bu gün böyle içimden geldiği gibi yazdım düzeltmiyom süzülen bayanlar gibi süzülmiycem yazarlıkta gözüm yok ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh beeeeeeeeeeeeeee rahatladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya