11 Kasım 2009 Çarşamba

şimarıklık.

merhaba.bu blogger yazarlarını şımarık buluyom kendimde dahil hava bozuyo güneş gidiyo ayy canım çok sıkılıyo deyip duruyoz bi düşünün hava bozunca odunu kömürü olmıyan insanlarımızın can sıkıntısını bir lokma ekmek peşinde dolaşanları bizim sıcacık odada oturup keyif çatarken çok canım sıkılıo hava bozuldu benim içimde karardı demelere layıkmıyız böyle şımarmaya hakkımız varmı yemin ederim bu şartlar altında asla olmamalı ben şımardığım zaman bunları düşünüp dualarda bulunmayı tercih ediyorum lütfen sizde deneyin olmıyanlara yardım edemiyosanız duada bulunun anında gider yerini bulur kim komşusu içn dua ederse kendine kat kat geri döner iyilikte kötülükte size güveniyom işallah okursunuz ve sizde benim yaptığımı yaparsınız dualarınız kabul olsun sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya