19 Kasım 2009 Perşembe

anacım

benim annem çok fedakardı yoklukta bile idare eder insanlara yemek çıkarır misafirleri hoş tutardı hala aynen devam ediyo bir misafir gelince bana hemen bişeyler çıkar karınlarını doyur der yaşı 98 çok dürüst bir kadındı yine oturup konuşurken ben ninem gibi 120 yaşına kadar yaşamak istiyom biliyonmu dedi.eyvahhhhhh çok üzüldüm anacım .dedim aaaaaa sen niye üzülüyon diye sormaya başladı ben niye üzülmim ben ölecem sen kalacan sana kim bakar öbür kızların benden büyük ahhh anam öyle bişey yapma emi dedim oda bana o benim hiç aklıma gelmedi sizin öleceyınızı hiç düşünmemiştim biz böyle şakalarda yaparız annemle şakayı kaldıran bi kadın çok şeker yaçocukkken ben annemin şalı na sarılır allahım annemin ölümünü gösterme önce ben öleyim diyodum şimdi korkmaya başladım başka dua bulamadınmı mubarek kız duam kabul oldu galiba kadın sağlıklı olarak yaşıyo benim her yerim ağrıyo çvi gibi sağlıklı maşallahhhhhhh doktor biz çocuklarını tbrk etti çok iyi bakıyonuz annenize diye 20 yıl önce götürdüğüm doktora geçen sene bal tutmuştu götürdüm aaaaaaaaa hala yaşıyomu demezmi .deli doktor .tabiki yaşıyacak gençken hep hastaydı her gece ölecek annem diye baş ucunda bekleşirdik sarası vardı .çocuktum çok korkar üzülürdüm o zaman duaya otururdum .sarası maası kalmadı çok sağlıklı dahada sağlık versin kendi işini yapıyo hele ben bütün işleri yaptırıyom benim evimde hiç sıkılmıyo kardeşlerimin evinde ise deliriyo onlara çile çektiriyo .hayret ediyom bana gelince iş verip çalıştırıyom emin olun işe yarıyorum diye yaşama hevesi geliyo tabiki yaptığı işlerin arkasında ben dolanıp düzeltiyom işe yarıyom yük olmuyom diye neşeli oluyo anneler bakıma muhtaç olunca yük oluyom diye çok üzülüyolar ne olur yük olduklarını hissettirmeyin ben anneme sen olmasan ben hiç bir iş yapamaz yetiştiremez diyom sizde belli etmeyin .ayrt ne diyo ana babası sağ olupta cennete giremiyenlere yazıklar olsun bu ayeti unutmıyalım lütfensağlıcakla ve akıllıca kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya