5 Eylül 2009 Cumartesi

yaşlılarımız

bu ramazan iki anneyi ağırlıyom tarif edim biri koltuk gibi durduğu yerde duruyo biride onun aksini düşünün dur amanı yok tornumdan farkı yok onun peşinden koşmaktan 5 kilo verdim merdivenden inip çıkmaktanbaba anneyede ilacını bile ben veriyom zanetmeyinki yatala deyil sağlığında bişey yok ama huyu durabiliyo anneane olan sıncap gibi yerinde duramıyo anneanne 98 yaşında baba anne 80 inde çok komik oluyolar birazdaha eylenceli yapıyoz durumu çok hoş oluyo benim gelinim melek ya onlara çok tatlı davranıyo bende huyundan dolayı çok seviyom kızlarımdan hiç ayırmam canımmmmmmmmmmmmmmm bitanem o benim anacığımın dualarını söylemiyom tabiki babaanneninkide cabası bu sene bayrammız iyi geçecek galiba büyükleriniz varsa tafsiye ediyom bi deneyin biraz komikliye vurun yaşlıların hareketlerini görün bak nasıl hızmet ettiğinizi farketmiyeceksiniz sevgi katın hiz metinize lütfen bi deneyinben yıllardır deniyorum zararını hiç görmedim daha faydalı oldu bana eşimde bir melek hehehehehe bütün melekler evime toplandı anlıycanız birde bi tornum varki atmaca mubarekk canavar canavar küçük bir evde otursaydı nasıl yaşıyacaktı bilmem koca bahçe yetmez komşuluğa bile gidiyo 1 yaşında bir mıkrop kızlarımı daha görmedim onların özlemlerini böylelikle gidermeye çalışıyom sanki zindan mahkümları
ayda bir gelseler
sen niye gitmiyonki diyecen ama benim iki yaşlım var hızmet veriyom yoksa beklermiyim canlarımı görmek için.

1 yorum:

  1. heheh çok güzel yazmışsın:) maşallah bu işide başardın ya helal olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:)))))))

    YanıtlaSil

biraz tükçesi kıt ama olsun ya