4 Eylül 2009 Cuma

kızım gel artık iftar edelim

günaydın sana hiç diyemiyom bir tornum var harika sabahın köründe ıııııııı ııııııııııı ııııııı ne diyosa daha lisanını öğrenemedim kursuna gidecem bu gidişle sabah bana havale çıkıyo gelinim biraz uykusunu alsın diye biliyonuz gelinimin bir kızı var benim de bir kızım sabah hadı gelincim kızını doyur bende minik kızımı doyurimm benim annem kızım oluyo artık yemeklerini yedirip bana yol görünür 11 e kadar bahçede onları oyalamak bana düşüyo iş bölünmesi var her zaman olduğu kibi evde herkesin yapacağı iş ayrıdır gelinim evin temizliği ile ilgileniyo ben tornum ve annemle 12 uyku vakıtleri torun hamakta uyutulur anne yatağına götürülür ramazandan dolayı 12 mukabele saatim başlıyo bizde ben okurum kuranı komşular toplanırız bizim ramazanımız çok güzel geçiyo benim evimde kızlarım yok yoklukları çok belli oluyo aklıma gelince onların sevdiği yemekler yapınca burnumun direği acıyo özlüyom özlüyom geberiyom
büyük kızımın okula giden kocası ve oğlu var gelemiyo küçük kızımın hiç işi bitmiyo allah vere sanki onu pranga mahkümü gönderdim okumaya ne kadar pişman oldum okumaya heves ettiği zaman kırmadım kafasını pişmanım keşke kırsaydımda ben hasretlik çekmeseydim akşam yemeklerinde toplanınca küçük kızımı yanımda istiyom iki yıldır gelin geldide biraz hafifledim gelinimi öpüp duruyom gerçi kızım gibi seviyom şaka bir yana çok özledim kızım hadi gellllllllllllllllllll

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya