3 Eylül 2009 Perşembe

annem

bir annem var çocuk gibi çocuk gibi derken fazlası var çocuk yaramazlık yapınca kızarsın oturtursun bu onuda yapmıyo ben anneyim mecbursun bana uymaya deyip duruyo ne yaparsın atsan atılmaz satsan satılmaz 98 yaşında bir kocamı arasamda evlendirsem ))))çok asabi sinirmi sinir hala kıbırlılığınden bir şey kaybetmemiş dik kafalı hep kendisi bilir emin olun bu yaşta benliğinden hiç ama hiç ödün vermedi anne biraz masum ol allaha teslimiyetin olsun yok anam dünyayı ben yarattım diyo başka bişey demiyo nasıl ikna edeceyimi bilemiyom ölürüm diye gece uyuması yok tabiki bu arada bendede olmuyo
onu dinlemekten uykumu alamıyom şikayet ediyom yada patlıycam bu yıllardır böyle bu gün deli olmak üzereyim çıldırttı çünkü bu benim annem gelini deyilim gelinler konuşunca ayıp oluyoda kızlar konuşunca normallllllllllllllll vala bu kadar konuşmak biraz sakınleştirdi burası iyi be reelde birine anlatsam utanmıyo annesini anlatıyo diye kınıycaklar sen kınarsan da kına benimde sağlığım çok önemli 98 yaşında deyilim beni 100 yaşında etti
buraya zaten o yüzden girdim kendimi buraya yazıp dertlerimi anlatayım içimi boşaltayım diye başka bir amacım yoktur
blogtakıler roman yazıp duruyo bana roman geliyo bazıları kendi hayatlarını yazıyoda bazılarınınkini anlamıym konuştuklarından yaşlı olduğum içinmi yoksa türkçemi yazmıyolar başka dildemi yazıyolar onu anlamadım yine şükrediyom yatalak deyilkendi işini kendi yapıyo ben yemeğını yediriyom ilacını veriyom iki tatlı kelime yumuşatıyom
hayat devam ediyo o benim annem kötüde derim iyide ama kimse sevinipte laf etmesin anama emiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya