9 Eylül 2009 Çarşamba

eski insanlar dahamı bencıldi yoksa böyle bencil insanlar yaşıyomu yazık geri kalanlara kendi bencişllğin için karşıyı kırıyon üzüyon bencillerden çekenlar mukafatı ne zaman alacak bu gidişle ahıreti bekliyemiycem .offfffffffffffffffffffffff offffffffffffffffffffff bana deselerdi annen çok bencil inanın katil olurdum yıllar sonra anamı tanıdım kendinden başka kimse yok yaşamıyo haxasında allah affetsin bunlarıda sana yazıp içim açılıp çıkıyom boş ver üzülme sen biraz sonra anacım diye sarılacam konuştuğum gibi kalmıyo hanı içimi boşalttım diyolarya işte bende onu yapıyom allah kolaylık versin emin olun kolay deyil sakın kolaylama senin başınada gelir çekemezssin ramazan oluşuda biraz zorluyo davetler oluyo haliyle iş gücün arasında ilgi beklemesi bıktırıyo neyse kaç zamandır yazamamıştım geldim yine sızlandım sana özür bu yazıyı herkesmi okuyo okuyolarsa yazmıycam bir diyecektim oda okur diye demiycem .nasıl yağmur yağdı bereket gerçi istanbul bereketi geçti felakete dönüştü allah rahmet eylesin bütün ölen şehitlerimizede yazık insanlara ihmallıkmi yoksa kadermi bunu bilemiycem ama allah sabırlar versin ailelerine cennet mekanları olsunallah düşmanıma bile vermesin böyle acıyı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya