17 Ağustos 2009 Pazartesi

yorumunuzu bekliyom

Atatürkün saatinin kırıldığı tepede olan bir olayda şoyle oldu .atatürkün heykeline bakarak düşünyodum gerçekten gözetleme için ideal bir yeri seçmişti çok zeki biriydi baktığım bir vadi sizlerde görmüşsünüzdür vadide hiç yerleşim yok düşündüm iiçimden bakıyorum uzun uzadıya nedenini kendimce kendime soruyorum acaba neden diye baktım tepemde iyi giyinmiş temiz yüzlü biri sanki içimdeki soruyu bilmiş gibi anlatmaya başladı .burası savaş alanı olduğundan yerleşim yapamaz türk hükümeti dedi çünkü lozan anlaşmasına göre yasaktır , dedi şoke oldum ve teşekkür ettim adama bu şahıs cevabı verdi ve gitti bir daha görmedim sanki bana cevap vermek için gelmişti bu hafta sonu çok duygulu anlar yaşadım gidilmesi gerekli olan yerlerden biri her türk gitmeli görmeli bu vatan nasıl kurtulduğunu bilmeli bölünmüş bir vatan nasıl bir araya getirildi düşünmeli bir insan tekrar bölmemeli bu vatanı bunları ağlıyarak yazıyorum bu gibi yazılmış olan yazılarıda yok etmeli dur yolcı acıktınmı susadınmı buraya gel ayığ yahu yuhhhhhhhhhlar olsun bu düşüncede olan insan musvedelerineee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya