26 Ağustos 2009 Çarşamba

iyi bir dinleyicisin

bu gün vaktim var düşünmeye geçmişe gittim baktım 3 çocuktan şuan kimse yok ne güzeldi o günler çocuklarım yanımızda her ay toplantılarımız olurdu bir birimize şikayetlerimizi söyler bir ay düzelir bir birimize saygılı davranırdık baktık sertleşiyoz hemen toplatı yapıyoduk küçük kızım r leri diyemezken bizi anlıyor ve şikayeti neyse hemen söylerdi abisi ile ablası biraz çekinirlerdi ama sonra söylerlerdi bu durum lise bitinceye kadar devam etti üniversite geldi çattı çocukları göremez oldum o gün bu gündür çocuklarıma çok özlem duymaya başladım hala doyamadım çocuklarıma zaten ne kaldıkı ömür bitti gitti hasretle hele küçük kızımı hala kucağıma oturtup sevesim gelir ama o itiyo beni beyenmiyomu yoksam beni bunuda düşünüyom bazan iltifatmı nedir anlamıyom ama bu zekamı senden almışım diyo iltifatmı sayıyım bunu
ben okumayı çok severdim evlenirken çeyiz yerine kıtap bulundu sandığımda ama okutmadılar neymiş şapka takılacakmış kız şapka takarmıymış
bizim zamanımızda şspka vardı beni göndermediler o yüzden iki yıl sonra kaldırıldı zaten benim şansıma beni artık sen dinliyon kimse yokki yanımda dinletecek iyiki seni buldum kendim buldum ya çocuklar anneeeeeeeeeee orayıda bulmasan olur dediler bende inatla geldim yazıyom işte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya