29 Ağustos 2009 Cumartesi

çok zor insan nefsiyle mucadele etmei kendini teslim etmemeli bunu yazıyomki belki biri okur da içinde yer eder bakın comertlik cimrilik dağıtmalık bunlar hepsi ayrı katagoriye giriyo biliyonuz yaradan cimri olmayınız nefisle bu konuda insan çok mucadele ediyo biliyom bir perşembe akşamı mamalar hazırlıyom ertesi günü okumam var gelen arkadaşlara ikram edecem bi baktım eşimin kardeşleri kuzenleri geldi bunları kendimi övmek için yazmıyom yaşım gitti bir kişi sözüme önem verirde uygularsa diye yazıyom fırında pşiyo börekler çörekler içimde şeytan ne yapcan bu akşam ikram edersen yarın yetmez devamlı bunu söylüyo geberesece şeytan gebermesi olmuyoki
hepsını pişirdim güzel yerleştirecem birden beynimi çalıştırabildim dedimki mubarek kadın sen bunları bu akşamki mısafire ikram etmiyonda yarınki gelecek misafirlerinimi düşünüyon kot kafalı dedim ve anında çay demledim onlara ikramda bulundum afiyetle yedilerhelal olsun bu böyle olmasını istemeseydi yüce yaradan bu akşam misafirim gelmezdi yaradan beni denedi dedim ve gerçekten rüyamda 5 ekmek 3 ü yuvarlak 2 side baston ekmekleri koltuğuma verdiler eve gönderdiler yuvarlaklar iki kız ve ben yorumumuda yaptım zaten baston oğlumla eşim resmen bana senin rızkını ben veriyorum sen bu akşam kazandın helal olsun dediler ve ertesi günü yemin ederim 50 kişi vardı o artan börekler ve çörekler byetti ve artı bile emin olun cömert olun maddiyetınız yoksa gülücükle vucudunuzla yardım edin düşkünlere ve misafire misafir konusunda çok yaşanmış olaylarım var gelecekte anlatacam cimri cennetin kokusunu bile alamazmış musrif olmayın idarenizle cömert olun ben yaşlandım gençler lütfen manevi duygularınızı yükseltiniz selamün aleyküm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya