17 Ağustos 2009 Pazartesi

gözetim tepesi

Geliboluy yarım adasını dolaşıyoruz şeyitlikte duygulu anlardan birisinde bakıyorum onların yaşadığı anları kendim yaşamış gibi olmuşum ve bakıyorum .yerde yatan askere türk bağrağını elinde tutmuş süngüsünü brakmamış haline . çok duygulu halim var üstümde karşıma baktımki dur yolcu dedileri sözlerin yerine şunu yazmışlar dur yolcu acıktınmı susadınmıbuyur benim lokantama patlayıncaya kadar yeyin para brakın bana demek ister gibi ticari amaçlı simgelemişler dünüyobiliyomusunuz bir vatan için bağrağı için can verenlerin tepesinde bunları görüyosunuz ne kadar vatan sevgisi var anladınızmı bu mese Atatürkü çok seviyoz deyip onun yolunda gitmiyen yanlız atatürkü paranın üstünde sevenlere benziyo para için ahlakını satan pisik olarak gördüğüm bazı kesimlere benzettim devletimiz bunlara dur demeli o yazıyı kaldırtmalı azdaha o kişiyi öldürecektim
bu vatan için ne canlar gitti
lütfen saygılı olalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya