7 Ekim 2009 Çarşamba

yanlış dualar

insanlar nasıl dua ettiklerini bilemiyolar farketmiyolar ben şöyle derdim şu arkadaşa bi iyilik yapım der hemen işe koyulurdum .her iyilik yaptığımı bildiğim şeylerin sonunda ben ceza görürdüm ben ne yaptım iyiliğin karşılığı bu mudur diye küplere binerdim
bir daha yapmıycam der dururdum ya ayağıma çivi batar ya ayağım kırılır günlerce yatarım yaptığım bir iyilikten sonra bunlar başıma gelirdi bir gün yeğenim geldi öyle dinden allahtan bahsederken söyle bir cümle kullandı beynime ok gibi saplandı.dediki iyilik yanlız allaha mahsustur sen yanlız allahın rızasını alabilmek için yardım edecen niyet şu yanı ben allahın rızasını almak istiyom o yüzden yardım ediyom şu arkadaşa diyecen anlaşılan duamın şeklini değiştirdim onun için dua ederken kendinde olacan.allahım benim şu işimi yap yarabbım demek .bakalım o işin senin için hayırlımı .düşünnnnnnnnn ondan sonra elini aç. yarabbim benim için hayırlı güzel olan şeyleri sen biliyon sen bana neyi güzel hayırlı kılıyosan ben onu isterim vermek vermemek sana brakıyom yarabbbbbbbbbb.ben yanlız dileğimi iletiyom allaha sokulacan teslim olacannnnnnnn öyle dilinle deyil yüreyinle bütün zerrelerle dua edecen yarabbbbb bizleri affeyle düzgün insan eyle senin sevdiğin kullardan eyle aminnnnnnnnnnnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya