1 Ekim 2009 Perşembe

annenin duası

s a bugün tekrar karşındayımgörüşmediğimizden beri nasılsınız ben çok yorgunum .çok iş yaptım bu gelemediğim günlerde ramazan geldi geçti bayağı dini sohpetleri dinledik tv lerde çok güzel geçti inşallah sizinde aynı geçmiştir yaradan dualarımızı kabul etsin .tabiki iyilerini hayırlı dualarımızı kötü duaları kabul etmesin.iki gündürde petmezler yaptım kışlıklarımızı yaptık çoluk çocumla arkadaşlarım la dostlarım la güzel günlerde yedirmek nasıp etsın aminnnnnnnnnnnbayram da gelip geçti çocuklarımı gördüm doydum diyemiycem insan evlatlarından doymuyo allahta doyurmasın .çok cici evlatlarım var emin olun herkesede nasip etsin allah sağlıklarını göstersin kendi çocuklarıda aynı dualarda bulundursun.3 evlattan hiç birini ayıramıyom bu iyi o kötü diyemem bir birlerinide çok seviyolar büyük kızım anne biliyonmu ben kendimi abla diye görmüyom sanki bunların annesi gibi
görüyom kendimi .canım kızım ölürsem sen kardeşlerine anne olacağını hissettirdin ya gözüm arkada kalmadan ölebilirim artık sağol ömrün sağlıklı ve mutlu geçsin canım kızım hele bir küçüğü var mıkrop ya bayramda geldi hala şımarık küçük meleğim benim oğlum zaten yanımda beni brakıp uzaklara gimedi beni çok düşünüyo annem babam yanlız kalmasınlar diye uzaklara gitmedi imkanları olduğu halde gelinimde istemedi onlarada benim evlatlarım gibi evlat versin Aminnnnnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya