14 Ekim 2009 Çarşamba

köydeki hayat

merhaba görüşmeyeli iyisindir .sağlığım yerinde olunca çok iyi oluyom .bu günüme iyi başladım inşallah devamı gelir sizinde hayatınız güzel sağlıklı geçsın masama geçince seyrettığım manzara şu güzel bir meşelik ornmancık gökyüzü masmavı insan yaratanını buluyo bunları yaratana şükretmemek cahıllikten sayarım şükürler olsun yarabbımmmmmmm bahçemdede son günlerini yaşıyan biberim domatesim fasulyem birde lahanam ne güzel görünüyo tavuklarım civcivlerim nasıl güzeller maşallahhhhhhh.bahçemden topladığım erzaklarımla kışlıkları hazırladım şimden sonra yemek düşüyo .buyrun beraber yiyelim mısafırsın bir masa yetim çocuğa benzer bunu biliyomuydun bloğum öğren .şu guvercınlerin kanat çırpıp uçuşlarını bi görsen bayılırsın ilk zamanlar köydeyim diye hayıflanıyodum iyiki köy nasıp olmuş bana en güzel şeyleri allah yapıyo şimdi çok şükrediyom iyiki köyde yaşamışım nasıl güzelmiş burda yaşamak kıymetini bu yaşımda anlıyom .şükürler olsun allahıma .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya