3 Şubat 2010 Çarşamba

korkağın tekiyim

kendimi denetledim korkağın tekiymişim meyer bu yaşta anladım yıllardır eşime karşı gelmemişim hep onun dediği olmuş sonra etrafımdakılerin şimdide evde amannnnn gelin kırılmasın diye onun isteklerini yerine getiriyom ailemin içinde benim zevklerimin hoşlandığım şeylerin ne olduğunu hiç biri bilmez çünkü beni hiç umursamamışlar ben bir şey söyleyince annne abartıyon kelimesini öğrenmişler ikiz ler gibi hep aynı ağızdan sanki sarkı sözüüüüüü abartma anneee duyduğum bu kelime abartıyomuyum sevgi istemek sevgi vermek abartmak mıdır soruyom maddi hiç bir şeyde gözüm yoktur .iki tatlı söz beni köle ederhayat işte şimdi anladımki hep bir şeylerden korkmuşum amannnnnn kötülük olmasın dargınlık olmasın diye kendi özgürlüğümü hiçe saymışım benim burda böyle serbest konuştuğuma bakmayın osuruk gibi bir şeyim ilk okula başladığım zaman olduğum gibi hiç değişmemişim yıllar sonra karşılaştırdım aynen oyum yaniiiiiiiii.akılsız kadın kendinden vere vere bir şeyin kalmadı külçe gibi dur şimdi millet bilmişlik taslasın sen bildiklerinide unut böyle olmıycam çok akıllıyım belki ondandır dünyada kötülük olmasın yolundaydım baktımki kimse iyiliği düşünmüyo herkes kötülük peşinde yine üzülen ben oluyom nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnn insanlar iyi ahlaka sahıp olsun diye çile çekiyom ömrüm bitecek bunları kötü huyluların huyunu değitirecem diyeeeeeee.uffffffffffffffffffffffffff allah onların yardımcısı olsun bile diyemiyom allah öyle huyluları sevmezkii.ahlakları deyişsın yarabbbbbbbbbbbb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

biraz tükçesi kıt ama olsun ya